Kofola odstartovala prodej nápojů ve vratném skle
Kofola odstartovala prodej nápojů ve vratném skle

Kofola Československo spustila projekt Cirkulka, do jehož vývoje investovala 30 miliónů korun. Oblíbené nápoje Kofola, Vinea a Rajec jsou nově dostupné ve vratných litrových lahvích na vybraných prodejnách Tesco a v nabídce Rohlik.cz.

Cirkulka je novou alternativou pro všechny, kteří nechtějí kupovat nealko nápoje v jednorázových obalech, hledají udržitelná řešení nebo jim jednoduše nápoje ze skla více chutnají. Projektem završuje Kofola ČeskoSlovensko svůj cíl vytvořit cirkulární systém pro další kategorii svých nápojů. Skleněné litrové lahve Cirkulky navrhl slovenský designér Martin Turzík a vyrobila tuzemská sklárna Moravia. Mají recyklovaný hliníkový šroubovací uzávěr a zdobí je jen drobná papírová etiketa. Vratné skleněné litrovky bude Kofola do retailu napříč Československem zavádět postupně, v Česku stojí uvedení Cirkulky na trh zejména na spolupráci s Rohlik.cz, dalším distribučním kanálem pro Cirkulku se stane Tesco. 

Provozuje: ASKPCR logo

Asociace je členem: Glass AllianceSPCR logo